.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باهنر: فهرست کابینه هنوز نرسیده/گزینه آموزش پرورش مناسب نیست


مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: اگر لیست وزیران امروز از سوی احمدی نژاد به دست ما نرسد، اولین تخلف دولت دهم ثبت خواهد شد.

محمدرضا باهنر با اظهار امیدواری نسبت به اینکه احمدی نژاد تا پایان امروز لیست وزیران پیشنهادی خود را به مجلس اعلام کند، اظهار داشت: اگر لیست وزیران امروز از سوی احمدی نژاد به دست ما نرسد ، اولین تخلف دولت دهم ثبت خواهد شد.

اظهارات باهنر در حالی است که ظهر امروز ایرج ندیمی مشاور معاون پارلمانی رئیس جمهور از تکمیل و ارائه این فهرست تا پایان ساعت اداری ( 4 بعد از ظهر) خبر داده بود .

باهنر از اظهار نظر درباره فهرست هایی از وزیران پیشنهادی که به نقل از نزدیکان دولت منتشر شده است خودداری کرد و گفت: تا این لحظه که بطور رسمی لیستی از وزیران پیشنهادی به دست ما نرسیده است ، ولی اگر برسد به دقت آنها را بررسی خواهیم کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در عین حال در خصوص سابقه وزیران پیشنهادی به عنوان نمونه درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت : برای وزارتخانه ای همچون وزارت آموزش وپرورش که دستگاه حساس و پرمسئله ای است و به وزیر توانمند وباسابقه ای برای سامان دادن به امور احتیاج دارد، وزیری که از سوابق چندانی برخوردار نبوده قابل اطمینان ومناسب نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.655 seconds.